subota, 19. prosinca 2015.

SAM U KUĆI 2: IZGUBLJEN U NEW YORKU

Sam u kući 2 je  režirao Chris Columbus. Glavni glumac je Macaulay Culkin.Radnja sam u kući 2
zbiva se u New Yorku, film je snimljen 1992 godine. Glavni glumac Kevin išao je na putovanje una Hawaje, ali je Kevin slucajno otišao na drugi avion za New York gdje su ga dočekala da stara prijatelja 
koja su ga lovila po cijelom New Yorku. Kevin je otišao u hotel gdje je spavao. Otisao je do kuce svoje 
strine i strica ali njih nije bilo doma. U kuci od strine i strica napravio je puno zamka za dva lopova. 
dva lopova su lovili Kevina po cijeloj kući , napokon je Kevin izasao iz kuće i pobjegao do parka ali 
su ga dva lopova pratila no Kevina je spasila bezkućnica uz pomoć golubova. došla je policija i 
uhapsila dava lopova. Kevin je otisao do velikog bozicnig drvca tamo se molio, onda ga je majka pronasla Kevina i Kevije je bio jako sretan što je vidio svoju majku. Sam u Kući je moj najbolji film
zato što kevin radi puno zamki za lopove i meni se to jako sviđai fora mi je to.Glavni glumac je   Macaulay Culkin

  

1 komentar: